Hälsodag

Igår hade vi hälsdag på jobbet. Dagen började med att jag försov mig och vaknade av mig själv tio över åtta (börjar åtta). Jag hade helt missat att ställa klockan kvällen innan. Så missade jag ju bussen som jag hade tänkt ta också så jag valde att ta cykeln efter ett först mycket drygt letande efter någon form av öronskydd som ja inte hittade. När jag cyklade förby Domushuset så håller dom på att blåsa ur huset så det LÅTER NÅ IN I HELVET och eftersom jag redan var stressad och på dåligt hummör så var detta inte en hit. När jag kom till jobbet var jag jättehungrig och tanken på att vi inte längre får springa en snabbis till hemköp å köpa lite frulle störde mig fruktansvärt mycket. Mackorna i automaterna är ingen hit utom på fredagar då det finns räkmacka...

Sen vände dagen. Jag var och lunchade med flickorna på vivaldi och sen så slutade arbetsdagen klockan 14. Då gick vi till Danscenter för lite pilates och föreläsnig om kost med jobbet. Kvällen avslutades sedan på MS Livia där vi fick italiens buffé och gott vin. Vi hade så jäkla trevligt. Jag blir glad bara jag tänker på hur trevligt vi hade det. Mycket skratt blev det!! Framför allt på pilatesen så skrattade vi typ hela tiden. En toppenbra dag efter klockan 12.00 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0