Helgen var helt underbar!

I fredags var jag med boysen och såg idol, käkade sushi och spelade poker. Spöade Exet i pokern! Det satt fint det =) Slutade tvåa.

I lördags hjälpe jag Salisen med håret inför bröllopet :) sen bjöd jag Jonas på mat och färgade håret. Sedan bar det av till Calle för kväll två, förfest och utgång. Jag å sex killar, dock bara fyra av dom som förljde med ut. Fan va jag älskar att vara med mina underbara pojkar, saknar dessa kvällar med typ poker, party och häng med dom. Dom ligger mig så varmt om hjärtat, och jag älskar jargongen vi har med varandra! Då trivs jag! Det var riktigt kul ute också. Mycket folk var det. träffade på lite kändisar som jag pratade lite skit med. Lämnar helgen med ett stort leende! :D

 

 

 

Hem å dimper ner i soffan hyffsat fräsh faktiskt för att ha dansat hela kvällen =)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0