Onsdag

Fick sms idag när jag kom hem från jobbet från en kompis. Han hade tåkiga nyheter, han hade blivit uppsagd. Tråkiga tider :( Men jag lovar dig att det kommer gå så bra så. Det här kanske tom är positivt för sig så du kan starta eget! Jag tror på dig!

Annars har det varit en dag som har bjudit på lite sol till och med, det ni! Jag fick hämta ut mina briller idag också och nu känns dom mycket bättre. Det är antagligen lite tid att vänja sig i dom här med, men det ska nog bli bra. Mamma har gått och blivit förkyld idag, lite osis eftersom dom ska till Tailand på fredag. Håller båda mina tummar att hon inte får feber och blir jättedålig.

Som dom senaste dagarna nu så är jag jättehungrig igen när jag ska sova. =( Så drygt. Har lite ont i skallen också, men det är förhoppningsvis bara av dom nya glasen.

Postar en bild också som jag hittade. Tog den förut när jag skulle prova dom nya skumgummigrejjerna man skulle använda i håret för att få det lockigt. Lockigt blev det.



Hehe, nä nu ska jag faktiskt sova. Om det nu går...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Haha, vilket kn...rufs ;)

2009-11-20 @ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0