Trött satan! =)

Idag är jag såå trött, har haft svårt att sova inatt, så idag har jag suttit i soffan och degat hela dagen. Igår såg vi dansbandskampen hos mig, Frida och ett par stycken. Sen gick vi en sväng till Cirkus och Å. Tog bilder på mig hur jag såg ut när jag vaknade i morse. Ser ju ut som att jag har knarkat. Ena armvecket är fullt med blodmärken. Som massor va små sugmärken.  Men jag hade faktiskt en liten jacka på mig igår som måste ha klämt ihop huden och orsakat detta. Ser fan illa ut på jobbet imorn bara. Nu ska jag se lite Gossip girl sen blir det dusch och sängen. Tidigt säng idag för att inte gå sönder på jobbet imorn!


Vi andades igen hela bilen på vägen ner på stan, å då kan man ju inte låta bli att bli barn på nytt!


Söta Frida! =)


Sviterna efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0