Vit blomma, sushi och böcker

Idag var jag och kollade efter en vit blomma som jag kan ha i håret på lördag, men det var svårt att hitta. Sen tänkte jag hitta nå nya vita underkläder. Inte för att jag hade tänk visa dom utan för att jag tycker det är behövligt och så är det alltid kul med nytt och en anledning att köpa nytt =)

Sen tog jag med mig sushi och hälsade på en killkompis som har tjatat att jag ska träffa honom en sväng. Det var trevligt. Satt och snackade om lite allt möjligt.

Har köpt två böcker som kom hem idag. Hemligheten och Lyckofällan. Ska bli så spännande att få läsa dom =) Ska faktiskt gå och borsta tänderna nu och lägga mig och läsa lite.

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0