Inatt jag drömde något som...

jag adrig drömt förut...

Va gör jag uppe nu en lördag. Jo jag är pigg =) Ska hälsa på bror min sen idag men innan dess tänkte jag att jag kunde ta rätt på mitt kaos som är i mitt hem just nu eftersom jag vaknade så tidigt. Vore så skönt att komma hem sen och det är jättefint :)

Nu ska ni få höra vad jag drömde i natt! Jag drömde att jag var i fängelse och hälsade på och så ser jag mitt ex ute på gården. Han stod och rökte. Han var inte där på besök utan han "bodde" där, han satt alltså inne. För vad vet jag inte. Han såg så sliten ut och hade gått upp säkert 20 kilo. Han var aldeles rund i alsiktet och äcklig hy och hår. Han som aldrig ens har rökt nån gång stod där framför mig. Jag gav honom en kram och pratade lite med honom. Det var som en främling fast det var han. Han talade om att hans bror kom på besök lite då och då och att det var kul och sen så hade han permis varannan helg som han spenderade aspackad på krogen. Hans liv såg alltså ut så nu att han satt inne och på permis söp han bara och var 20 pannor tyngre. Nog om det... men det var en jättekonstig dröm, sorglig och konstig.

Nä nu ska jag äta färdigt min frukost och sen dra igång med städningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0