Pratade med min bror idag

Jag pratade med min bror idag. Det var faktiskt väldigt trevligt. Jag ringde och bad dom be honom ringa mig och det gjorde han bara en halvtimma senare =) Det tåras i ögonen på mig när jag tänker på honom och hur lite jag ställer upp just nu, men jag tycker att det är lite halvsvårt och jag kan ju bara tänka att jag kan bli bättre. Tänkte att jag skulle hälsa på honom lite, hoppas jag kan redan i helgen. Gav honom telefonumret till jobbet så han kan ringa dit om han vill ibland. Ska fundera ut något gott jag kan ta med mig när jag hälsar på :) Hur det än är så är han min bror och jag älskar honom och tänker mycket på honom och vill att han ska må bra. Även om jag kanske verkar som att jag inte bryr mig. Han är av samma kött och blod... (även om det ibland är svårt att tro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0