Blir tjock av träning

Suck. Tänk att det alltid är samma visa, när jag börjar träna så blir jag tjockare! Så jävla irriterande! Antingen är det det att jag blir mer stressad av att träna och därför blir tjockare, eller är det det att jag äter mer. Jag håller mig oftast bäst när jag inte gör någonting och käkar pizza hehe, nja kanske inte så riktigt, men nästan. När jag inte tänker på träning eller tränar så formar sig kroppen som bäst. Det är när jag vill det där lilla extra, eller att kroppen ska få lite motion som den bangar. Eller så blir den så rädd när den får motion så den spar på allt jag stoppar i mig!! Jag får väl ta och vänja den vid lite motion. Just nu har jag ju börjat motionera av en helt annan anledning än av kroppsliga skäl. Men jag blir ju lite sur när det gör min kropp värre :S + att jag inte kan jogga längre för att jag har pajat knät och foten. Fan för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0