Bra dag! =)

Jag kom i tid till jobbet=) Har varit och fått hjärnan lite på rätt spår, riktigt bra idag. Skaffat bilförsäkring. Sen har jag varit på Clas Ohlsson och köpt lite whipes till bilen och rengjort rutan lite, det behövdes. Sen har jag varit ute och åkt med den lite och Jonas har varit med. Det blev en första drive thrue med nya pärlan, glass med chokladsås, MUMS!! Sen kom jag hem och gick ut och sprang. Riktigt bra gick det också. Haha, gick ut och sprang kvart i tio, lite sent men jätteskönt. Sen lagade jag matlåda duschade och nu är det sängen! :) Imorn ska jag hem till Catta och bli bjuden på te!. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh man måste ju åka drive thrue:D klassiker!

2010-04-20 @ 19:39:00
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0