Gerard Butler och The Bounty hunter


Igår var det lite tjejkväll. Föst var vi och åt på Gränden och sen så gick vi och såg The bounty hunter. Där har vi en riktig karl! MUMS!!! säger jag bara, en riktig hunk! Vet inte om det är för att han spelar roller som ett riktigt bad-as eller vad det är. Men H E T är han iallafall :P

Efter bion åkte jag en sväng till Calle och skulle hämta min hårddisk som jag lämnat för att han skulle vara snäll att lägga in lite filmer åt mig, men det blev bara en film, för tydligen kunde min hårddisk inte ta dom filerna. Sen fick jag mig en kurs i pensionssparande också. Han ska fixa och greja och sen ska jag få nå papper att skriva på. Ska gå in till honom sen och be honom flytta lite åt mig. och ge honom pluppar i bankvärlden :) Sen var det hem och packa. Blev iallafall 4 timmars sömn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0