Halvbra

halvbra på att måla
halvbra på formgivning
halvbra på InDesgin och Photoshop
halvbra på att laga mat
halvbra på att baka
halvsöt
halvsnygg
halvsmal
halfin hy
halvbra på att spela piano
halvrolig
halvsnäll
halvbra kompis
halvbra flickvänsmaterial
halvsmart
halvcharmig
halvglad
halvmycket energi
halvrolig att umgås med
halvfin lägenhet
halvintressant

halvtrevlig
halvkärleksfull
halvnöjd med livet

 

 

Förr var jag bra på att måla, spela piano och tom sy. Jag var smal hade fint hår, fin hy, var söt och charmig och hade många kompisar som tyckte jag var rolig att umgås med. Partyprinsessan som folk tyckte om. Jag var glad och snäll och hade mycket energi till allt!

Nu är jag halvdan på allt... jag vill inte vara medioker, halvdan, jag vill vara bra på något som ingen annan är bra på! känna att jag har något som andra inte har. Känna mig speciell och omtyckt. Jag vill vara öppen och glad och släppa in folk igen som jag gjorde förr. Jag vill kunna slappna av igen och känna tillit till den jag är...




Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker du är bra som du är tussen!!!

2010-04-14 @ 17:07:13
URL: http://pasjk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0