Jag bara måste lösa det!

Jag har ett problem på jobbet som jag bara vill och måste lösa. Jag kan inte släppa det! Så irriterande! Jag bara vill att det ska funka, enligt mig så gäller det bara att knäcka koden liksom för hur man ska göra, så kommer det gå. Igår när jag kom hem och fortfarande funderade på problemet så saknade jag mitt ex huvud lite grann. Han var en sån som man riktigt bra kunde bolla problem med, lyssna och fatta, alltså teknisk problemlösning kanske jag ska tillägga (vanliga problem, emotionella eller vardagsprobelm var han sämst att bolla med, då hade han en off-knapp). Men han tyckte såna typ av tekniska eller matematiska eller liknande var så kul så han var asbra att bolla såna idéer med! Och i detta fall så skulle han inte kunna ta fram Exel och göra mig galen heller :P (eller nja, han skulle säkert få in det på ett hörn iallafall, haha) Fan va sugen jag var på att ringa honom igår, behövde låna hans huvud lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0