Lördag idag =)

Vaken och allert =) Funderar på vad jag ska göra av dagen, massor jag måste göra, men inget av det jag vill göra som städa och sånt. Har varit en sväng till affären med Sara och köpt lite grejer. Nu funderar jag på om jag ska stoppa i mig lite frukost kanske och sen städa iallafall. Jag måste verkligen damsuga. Sopade lite innan Sara skulle komma igår. Sen har jag köpt lite nya grejer som bara står i sina kartonger eller ligger på stolen. Måste plocka! Med bra musik i högtalarna ska det nog gå! Sen ikväll så är det fest, tjejfest! Ska bli riktigt kul! what to wear??? :S

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha åhhh tack vad kul att höra=)

2010-04-10 @ 13:02:01
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0