Måndag eftermiddag/kväll

Idag så har jag bara gjort måbra-grejer efter jobbet. Jag cyklade hem och käkade lite, sen så klädde jag på mig träningskläderna, slängde i golfbagen i bilen och åkte till rangen. Där slog jag 60 bollar som kändes helt okej faktiskt=) Älskar att stå där och bara få bollarna att flyga dit man vill. Nu var det ju visserligen över ett och ett halvt år en jag slog mycket senast, så det är bara att börja om, men jag har bestämt att jag ska spela i år och jag älskar att träna golf så det blir en härlig vår och sommar. Och nu har jag ju BIL så jag kan ta mig ut så ofta som jag vill. Bästa avkopplingen samtidigt som man får utmana sig själv och även träning på köpet. Älskar saker där man får utmana sig själv. Det finns ingen som jag tävlar så mycket mot som mig själv. När jag hade slagit färdigt åkte jag till Björnö och gick 2 km och sprang femman. Satan vilka mördarbackar det finns där, har inte sprungit den förut. Det var av ren envishet som gjorde att jag aldrig stannade och gick. Riktigt jäkla nöjd faktiskt att jag höll joggsteg hela tiden. Vårruset kommer vara en bit kaka jämfört med femman på Björnö!! Sen tog jag mig hem och tog en dusch, satte på mig mysigaste morgonrocken och kröp ner i soffan med en kvällsmacka, te och lite fil och müssli och kollar på Roast på Berns. Härliga måndag!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle vart med!

2010-04-27 @ 19:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0