Mitt liv i min väska :P

Kamera
kamerasladd
Glasögon
Solglasögon
Hörlurar
hörploppar
mp3-spelare
Headset
Passerkort
Hemmanycklar
Bussturlista
Biobiljett
Keycard sälenlift
hårnålar
frimärken
plåstertejp
Tuggummin
läppsyl
bilnyckel
nagellack
batteri
telefon
tamponger
solögon till solarie
bankdosa
4 halsband
3 par örhängen
armband
fingervantar
cykelnycklar
ring
kam
värktabletter
48,50 i mynt
fickspegel
5-krona till kundvagn
5 ögonskuggor
rouge
penna
sminkborstar
concealer
liten handväska (ja jag hade en liten i den större)
plånbok

Rensade min väska idag, haha visste inte att den innehöll så mycket :P Ändå har jag räknat bort allt som legat löst som egentligen ska ligga inuti plånboken, kreditort å sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0