Redan torsdag

Jisses vad veckorna går fort! Känns som onsdag men det är så mycket som torsdag vilket betyder att det är fredag imorn =) Igår försov jag mig. Jag hade inte ställt något alarm men vaknade som tur var av mig själv och kände att något var galet klockan 07.00 så jag han i tid till jobbet iallafall. Går ju vanligtvis upp vid den tiden efter att ha snoozat i en timma:P Vad och kollade på bil igår, den va okej, men jag tyckte att den var för dyr så jag ska kolla vidare. Men nu har jag iallafall begränsat mig lite mer och vet vad jag vill ha.

Igår hade vi lunchmöte så vi fick gratis lunch + en timmas övertid för att vi blev berövade våran lunchvila. Lite komptid är ju aldrig fel =)

För övrigt har jag ont i huvet och magen. Fel vecka i månaden. Känner mig tjock och fet, förstår inte hur jag kan ha lagt på mig så mycket. Morr, INTE kul alls, får dra ner på godiset tror jag! Men jag vägrar att banta så jag får hoppas att det på nåt sätt försvinner ändå! Utöver det är jag ganska glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0