Regn 17.00

Nehepp, ja SMHI hade fel, det började inte regna klockan 20... utan redan klockan fem. Så det var bara att ge sig ut i regnet. Spåren på Rocklunda är också välidgt backiga märkte jag. Så trött i benen sen i måndags, men jag tog mig ut och runt ändå, stolt. Jag är så glad att jag har hittat en träningsform som faktsikt passar mig ganska så bra :) Inge kostnad för träningskort, man måste inte vara hemma för att kunna träna, utan det är bara att ta med sig ett par skor och lite träningskläder. Dessutom blir jag inte uttråkad på samma sätt som att vara på gymmet. Detta i kombo med golfen känns jättebra:) Nu har jag ju trots allt försökt träna tre ggr i veckan och hållt i det i två månader förutom då när jag var trasig i ett par veckor. Det går inte fort, men det är inte mitt mål heller just nu. Målet är att hitta rutin på att motionera lite och sen att kunna jogga ihållande hyffsat länge. Det är det 2,1 mil går ut på. Usch vaaaaa jobbigt det kommer va! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0