Snark!!!!!

Det finns vissa saker som kan få mig nå enormt irriterad. En av dom sakerna är folks sätt att sova. Vad finns det för mening med att snarka va??!! Fattar inte varför folk ska göra det! Jag älskar att vara uppe i fjällen! Bästa! MEN jag pallar inte med att sova på samma plats som någon annan. Jag lärde mig sova med mitt ex förut men kunde ändå ibland störa mig nå enormt på hans snarkningar, och nu sitter jag i en husvagn, mamma och pappa har gått och lagt sig och jag sitter nu med hörlurar på och lyssnar på musik för att inte typ kasta datorn på dom. Snakningar kan göra mig så jävla arg. Det är ju bara så jävla onödigt. Trots att jag har hörlurar och musik så hör jag snarkningarna igenom. Gaaaah!!! Vet inte om jag pallar att vara kvar här i en vecka. Jag blir så irriterad varje kväll, och dom är ju så trötta av sig så dom går ju och lägger sig tidigare än mig och då kan jag inte se på tv eller nåt för att dom snarkar så jävligt. Enda sättet är ju att sätta på hörlurar. Tror jag ska se på en film i datorn nu och hoppas på morgon. Håller på att bli döv också eftersom jag måste ha så hög volym!

Kommentarer
Postat av: Tesssan

Dagens I-landsproblem dethär med snarkningar. NÄmner inga namn, men FYFAN vad han kan snarka.... Ipod på på högsta volym, o knappt då räcker det.. huffa.. INTE GILLA på snarkningar :-P

2010-04-05 @ 01:14:02
URL: http://tessinino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0