Sommarfester! =)

Nu börjar inbjudningar komma till sommarens fester. Jag säger bara: Bjud bjud bjud! Jag vill va meee på allt! =) VILL VILL VILL!!! :D Förra året var jag uppbokad nästan varje helg, jag vill ha ett sånt år iår med. Hänga med på allt möjligt, jag älskar sånt! Bara njuta av livet! När det är full rulle är då jag trivs som allra bäst. Mycket på jobbet och mycket privat så man knappt kan hålla reda på dagarna! Då är livet som bäst!! :D På gränsen till sönderstressad, en känsla av att vara hög :P (eller det vet jag ju inte, har ju aldrig varit det, på piller alltså). Men hög på stress och endorfiner. Det är grejer det!!!

Jag börjar bli gladare igen så det är på väg åt rätt håll, fast det är en bit kvar innan jag hittar tillbaka till gnistan som är jag. Jag hade den hela förra året trots allt jobbigt så puschade jag mig själv och var oftast glad. Men nu vet jag inte vad som har hänt. Det är som om jag inte orkat hålla modet uppe längre. Men nu börjar jag som sagt sakta hitta tillbaka lite och det är så skönt. Haha, nu när jag sitter och skriver så vill jag bara ut och ha kul! Jag vet att jag har varit så tråkig på sistone, men ge inte upp hoppet om mig. Jag är tillbaka snart. Jag har en bild av mig som sprallig och glad, och jag är så rädd att andra ska få en annan bild nu när jag inte har varit det på ett tag. Jag ÄR en glad och sprallig tjej!!! Ge mig tid så kommer hon komma tillbaka! Puss på er!!!


Kommentarer
Postat av: Salisen

JÄÄÄÄÄÄÄ, då hänger du me på Elitlopps festen :D

2010-04-07 @ 14:45:18
Postat av: Emma

Haha ja kunde nästan ana att den ksulle göra de:P



Haha du vågade ju inte bara följa med! Du ville ju verkligen de:P

2010-04-07 @ 19:46:37
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0