STRIKE!!!! =)


Så jävvla kul var det igår! Hela dagen var jag på sånt underbart bra humör! Bowlingen gick också bra. Jag vann faktiskt :) Vi var 11 st som spelade och den ena banan hann inte spelade färdigt så Tobbe hade chans att slå mitt resultat men det var inte troligt eftersom jag spelade bra i slutet =) Så jag VANN :) Mange blev knäckt och la av efter en serie och lite till eftersom han inte vann den serien, jag slog honom =) Haha, underbar tävlingsmänniska han är alltså :P Efter bowlingen gick vi vidare till BMB och dansade massor. Det bara spritte i benen hela dagen så BMBs dansgolv passade mig jättebra!! Jag kände mig som 100% mitt glada vanliga jag igår! Underbart att känna att hon finns :D Fan va bra gårdag det var!!!! Innehöll allt bra!! Jag älskar mina vänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0