Tjock

Usch, jag känner mig tjock, det är inte alls nå roligt. Jag förstår inte. Jag har tränat i två månader och det går bara åt fel jävla håll, känner mig så tjock. Men det är bara magen som är tjock som jag stör mig på, lite på rumpa och lår stör mig inte på samma sätt, det kan jag leva med. Varför blir det så? Det kan ju inte vara möjligt att jag blir tjockare av att träna, det tror jag inte på. Vad gör jag för fel då???? Tanken var inte nån viktminskninng eller nåt sånt alls när jag började träna, men hallå, tjockare vill jag ju ändå inte bli!!! :(:(:(

...eller så får jag göra slag i saken och skaffa sillisar så iallafall brösten har nån chans att skicka ut mer än magen...

Kommentarer
Postat av: Emam

Jag tycker du är hur fin som helst!

2010-05-01 @ 09:33:17
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack va söt du är!

2010-05-01 @ 11:04:07
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0