Så fel det blev :P



Hahaha, idag hände något mig som aldrig brukar hända. Vanligtvis har jag jättebra lokalsinne och åker väldigt sällan fel och vet nästan alltid vart jag är och åt vilket håll jag ska även om jag aldrog varit där. Men idag när jag skulle ut och jogga lite så tappade jag bort mig utan att jag ens visste om det. Jag gick genom Haga röda torget och sen efter stockholmsvägen. När jag skulle svänga hemmåt sen så vill ville jag inte ta vägen framför lasarettet för den var så tråkig när jag tog den här om dagen. Så jag går en bit längre och in vid villorna. Någon stans där inne måste jag ha följt en böjd väg eller nåt för när jag nästan tror att jag är hemma och borde komma ur villaområdet så ska jag bara över en liten väg... och då tyckr jag att jag känner igen mig väldigt, men det stämmer inte alls med vart jag trodde jag var. ((Ritade in på kartan vart jag möjligtvis kan ha gått, men jag vet inte alls fakstikt, mitt huvud var ju inte på det stället iallafall :P)) Och eftersom jag trodde jag var nån helt annan stans så kopplade jag inte ens att jag var där jag var. Då ser jag på en skyllt att det står Klockartorpsgatan. Jag måste ha gått i en cirkel eller nåt eftersom jag kom tillbaka åt det hållet. Haha, när jag upptäckte vart jag var började jag bara att skratta för mig själv och tänkte "är det här ett skämt eller?" Helt sjukt va fel jag gick. Då tänkte jag bara "fan!! Jag har aslångt hem nu ju, jag var ju nyss här!" Men det var bara att knalla hemåt (igen). Eftersom jag hade joggat och så och bara varvat ner när jag trodde jag var nästan hemma så började jag frysa massor också så jag fick jogga lite igen bara för att försöka hålla mig varm. Lite drygt 1,5 timma senare var jag hemma......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0