Va ska jag göra med mitt vardagsrum????!!!!

Gaaaaah! Hatar det! Måste göra om, men jag har verkligen noll inspiration, kan inte komma på nå bra alls eller hur jag vill ha det. Jag som har massa idéer annars, men jag har helt kört fast där inne. Jag ville göra om helt efter att exet flyttade ut, men jag tycker inte att det blev nå bra. Tycker att det är omysigt och skäms nästan över hur det ser ut där nu. Tur att jag trivs i mitt sovrum och kök iallafall , fast det är ju inte där man spenderar mesta tiden. Hehe, eller så får jag skaffa mig en lover och låsa in mig i sovrummet :P Fina vädert nu gör iallafall att jag kan sitta på balkongen och njuta. Där behöver också fixas massor, men vet inte hur jag ska göra där heller....

Så nu njuter jag av solen istället och skiter i allt som behöver göras!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0