Våga vara söt =)


Nu är mitt år över som bitch. Nu har jag bestämt mig att bli mitt snälla, glad jag igen för henne tycker jag mer om. Jag har inte tyckt om när nån har tyckt att jag har varit söt, för att jag hellre vill att nån ska tycka att jag är snygg. Men jag börjar bli redo snart att släppa lite på attityden och våga vara lite mer soft. Jag har fått såna kommentarer ibland som "men du kan ju vara ganska gullig ibland" Och ja, det kan jag och det är det jag är, när jag vågar vara mig själv. Jag vill inte vara kall och bitchig längre. Jag är snäll och glad tjej och om det inte är intressant nog så kan inte jag hjälpa det. Ja, jag har en ganska kaxig attityd också, men det är skillnad på när jag har den naturligt och när jag har den för att skydda mig själv...

Snart är det sommar! Så härligt!! ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

du ÄR söt:)

2010-04-18 @ 12:47:16
URL: http://mlifrojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0