AJAJAJAJAAAAAAJ!!!!!!!!! SATAN!!


I morse när jag vaknade till så gjorde det så satans ont så fort jag rörde mig en millimeter. Jag har tagit tablett  men det hjälper inte, så jag tog en till. Det gör ont typ under skulderbladet från nacken och ner på halva ryggen. Arbetsskada och samma ställe som det blir förslitning när jag spelar golf. Jag har typ jämt ont där pga jobbet, men jag har lärt mig att ignorera det, men nu gör det JÄTTEONT och jag kan knappt röra på huvudet och det värker hela tiden. VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN!!!!!! :´(

MAMMA HJÄLP MIG!!!!!!! Jag som ska festa ikväll och på två fester imorn, det här går inte!!!!! :´(

Plus att det har varit fruktansvärt varmt inatt så det har varit väldigt svårt att sova ändå, och så fick jag mess typ halv tre inatt så jag vart väldigt vaken, å vad jag älskar fyllemess! Lite sömn...

Arg ledsen och frustrerad.... HATAR NÄR DET GÖR ONT!!!!!!!! Speciellt där jag har haft ont konstant i över ett år redan........ men nu är det typ AJAJAJAJAJAJ hela tiden!!! Det gör ont att ligga, det gör ont att sitta, det gör ont att stå, det gör ont att bara andas. Skitjobb och skitgolf!

26 år och har ringt mamma och gråtit för att det gör så ont. Å så gråter jag för att jag känner mig ensam och emlig, är trött och hungrig, ingen som älskar mig och pysslar om mig, ingen som tycker lite synd om mig och kramar på mig. Ingen som bryr sig. Just precis i detta nu suger livet!

Kommentarer
Postat av: Emma

kan det ha med åldern att göra;P

2010-08-13 @ 15:12:07
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Helena

Äsch! Skit ned dig Emma!!! :P

2010-08-13 @ 16:54:55
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/
Postat av: Emma

jag tycker om dig:D Du ska få en stor kram när jag ser dig:D Bara när jag är sjuk så brukar jag ringa till mamma och vara ledsen! Det är bara en mamma som kan ta hand om en! Jag vill inte att R ska ta hand om mig för han kan inte som en mamma kan!

Och jag ringde för 2 år sen när det åskade som värst och jag var ensam hemma så ringde jag till lille mamma och grät för jag var så rädd! Man får ringa till mamma och gråta oavsett ålder! Senast i måndags när jag hittade döda mannen ringde jag mamma och grät! det är okej!

2010-08-14 @ 12:40:52
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0