Partajjandes igår! =)


Mycket rolig gårkväll vart det! :D Förfest hemma hos Basse och sen utgång på BMB. Rätt mycket folk var det också faktiskt. Träffade på lite olika "kändiar". Tack alla inblandade för en superrolig kväll!!! Så ont i fötterna jag har idag dock. Blåsor på dom stackarna, men det var det nästan värt för att inviga mina fina skor som jag köpte i början av sommaren men bara stått. Kul att gå i högklackat för en gång skull, tycker väldigt mycket om det, men man känner sig så uppklädd om ingen annan av damerna i sällskapet har det. Men nu hade Emelie det. Söta Emelie, va kul det var att träffa henne, det va länge sen :)

Sen tycker jag att mitt uppdrag att vara snäll och gullig för kvällen gick ganska bra, lite stolt över mig själv :) Jag var inte alls så uppkäftig, bara lite ibland! Till och med så jag pratade med lite folk på krogen :D Dessutom fick jag höra att jag hade väldigt fina ögon, att dom bara lös och att jag har ett jättefint leende, det var gulligt sagt (även om det rätt ofta är säkra raggningsrepliker) Ger mig själv 8/10 på uppdraget!

Kommentarer
Postat av: Emma

TACK TUSSAN FÖR DU FICK MIG PÅ SÅ BRA HUMÖR:D:D:D:D:D!!!



Men synd att man ser ut som ett jälva freak på varje kort! Men jag bjuder på de=)

2010-08-08 @ 13:48:37
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har laddat ner taken till dig! Heja!

2010-08-08 @ 14:24:42
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0