Party i fredags!!! :D

Jag hade skitkul i fredags, ja jäklar! Jag vaknade ju som sagt och hade jätteont så jag gick på värktabletter hela dagen men jag vet inte hur mycket dom hjälpte egentligen. Så jag bytte strategi och började festa istället :) Det gör ju liksom ont hela tiden, så det är ingen vits att stanna hemma och ta det lugnt. Det bästa är ju att göra annat så man blir distraherad. =D Jag hängde på Andreas till en fest på Lillåudden. Ett kollektiv av tre grabbar som precis flyttat dit. Satans va varmt det var hela kvällen bara!! Sebbe i klackar var härlig syn också, oj vad jag skrattade! Sen tog vi oss till Pluto och rockade på dansgolvet! Pluto... ja jag vet, men alla andra skulle ju dit så det var bara att hänga på. Vi var lite sena så vi kom typ ett par minuter innan dom stängde insläppet :P Sen vart det tillbaka till Lullåudden på efterfest. Rökte lite vattenpipa med melonsmak men Andreas somnade i soffan. SViiikare! När klockan var efter fyra väckte jag honom och vi cyklade hem, fick höra fler ggr att "varför har jag inte festat med dig mer?!" =) Hemma och kom isäng vid fem! Skiiiiitkul kväll!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0