Hahaha, så tragiskt är det väl ändå inte

Pratade med pappa när jag skjutsade dom idag och då säger han såhär Du, jag lyssnade på radiopratarna idag och där så var det en 50:åring som hade nästan hade gett upp chansen att träffa sitt livs kärlek, men så hade dom träffats på nätet. Så jag ville bara säga att det finns chans, det är inte kört att hitta nån. Hahaha, mycket snällt sagt pappa! Jag är 26 och har varit singel ett tag bara och han jämförde mig med en 50 årig tant som gett upp tanken på att träffa den rätta. Tack så mycket pappa! Nu känns det mycket bättre :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi åhhh lille Hakan;)

2010-08-11 @ 19:09:21
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0