Härlig onsdag! :)

Köpte en sån god Tor-macka till frukost idag, så fasligt goda är dom! Efter jobbet var jag pch fikade med Catta och Camilla. Grattis Catta till en bra lösning också, så glad för deras skull. Å kul att träfa Camilla också, det var länge sen. Satt på det stället som ligger vid Indiska typ, Chicco. God sallad men fruktansvärt otrevlig peronal. Jag tycker inte att man börjar STÄDA innan kunderna har gått, visst kan man plocka och så men sälla upp stolar på bordena runt om en och skramla och dona som om caffet var stängt var bara SÅ OTREVLIGT. Så gör man inte. Det va 40 min innan dom skulle stänga dessutom så det var ju inte ens nära stängning. MINUSPOÄNG till dom!!

När jag kom hem tog jag med mig stavarna ut på promme. Kände att jag behövde träna armarna lite också eftersom jag var ute och sprang igår. Men efter ett tag så kände jag att jag ville jogga lite. Det vart asbra, som crosstraining/åka skidor ungefär. Sprang ca 5,5km med stavarna och gick en bit. Blev en vända på 9,2km totalt.  Ska skaffa mig vikter till händerna också så jag kan träna armarna ytterligare lite mer.

Har massa projekt på G nu som jag vill göra. :) Men först ska jag nog köpa mig ett nytt gymkort. Funderar på att köpa på friskis denna gång för då har jag nära till spåret där jag ändå är. Vore bra för min rygg nacke och axlar att få sig lite tränig också, hade tänkt fixa det genom träning hemma, men det går inte så bra så jag ska prova gymmet igen. Ska kolla om dom har nå kul pass, annars blir det enbart gymkort.

Anmälde mig förresten till tjejmilen igår också :) Nån mer som ska med?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0