Jävla skitmåne att va full!


Jag gick och la mig strax efter tio igår för att jag verkligen behövde sova! Men va händer, jo jag vaknar klarvaken 1000 gånger under natten... sådär konstigt brukar jag bara sova när det är fullmånde, och mycket riktigt, kikade i kalendern när jag kom till jobbet och där stirrade fullmånen på mig :( Så jag är rätt töltt idag med. Övertid och massor på jobbet, totalutdelning efter totalutdelning och imorn är det torsdag och sen fredag och då är det mest i veckan i vanliga fall... så det är bara att hänga i. Idag frågade två chefer hur det gick för mig, det var snällt iallafall :)

Idag har jag varit på stämma i föreningen och rösta om vi ska ändra i en stadga för att sen kunna rösta för att få bredband direkt på hyran. Vuxenpoäng till mig. Sen gick jag till Rocklunda, sprang femman och tillbaka till Milles innan jag började gå igen. Det är strax under milen. Så jag sprang cirkus 7km av dom 10. Fan va mycket jobbigare det är att springa i spåret än vanligt, det är ju så jäkla backit där.

Nu är jag duschad och färdig :) Det gäller att hålla igång hela dagen alla dagar. Sprang och fundera idag på när jag ska lugna ner mig lite och typ börja sova 8 timmar som alla andra och ta det lite lugnt ibland. Känner inte att tiden räcker till till det bara. Så mycket jag vill!!! Det är klart ibland att jag unnar mig en kväll i soffan, men det är ju inte så ofta, oftast så kommer jag inte dit förrän frammåt tio... och då borde man ju nästan sova.

Efter lite photoshopdravvel och bloggandes ska jag nu lägga ifrån mig datorn och sova. Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0