Kräftskiva och fest i lördags!

I lördags gick jag upp vid typ ett, och käkade frukost för andra ggn :P Jag gick och hälsade på en kompis låg och solade på Nordanby Gärde. Sen var det bara att gå in i duschen igen och dra på sig nå kläder för dag nu 2! Började känna mig skakisbakis typ vid 17 men försökte ignorera det lika mycket som smärtan i nacken :P Strax efter 18 var vi på kräftskivan, jag och Emma, efter en detour i kanelbullen som även kallas Önsta Gryta! Trevlig fest med massa folk man inte kände. Medelåldern var väl typ 30 så tom jag kände mig ung :) Jag och en tjej till fick jumboplatsen i tipspromenaden. Men nån var ju tvungen att få den också så jag tänkte att jag kunde ställa upp ;) Vid tio drog vi oss vidare in till stan till fest nr 2 dag 2. Inflyttning/födelsedagsfest hemma hos Peter och Tessa. Var kul att hälsa på där och säga hej, men  jag stannade inte så länge av flera anledningar, dels så värkte det hela tiden och sen så tappade jag partylusten, kände mig inte så bekväm där...

Summa sumarum av helgen var en asbra helg!!! Så härlig fredag framför allt! Att bara få vara sig själv och festa loss och ha askul! Lite synd bara att lördagen slutade som den gjorde, jag som ville festa! Idag blir det lite segardag med film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0