Lite nya träningsgrejjer & solt över min bedrift idag:)


Idag köpte jag lite träningsgrejjer från Stadium. Tanken var att jag bara skulle köpa vikter till anklarna men så hade nya SOC löarkläderna kommit och dom hade jättesnygg färg nu och eftersom jag ändå hade tänkt köpa ett par till ombytesbyxor så passade jag på nu. Blev byxor och jacka, och sen en tröja. Tröjan är så snygg färg på!! :) Jag gillar!

När jag kom hem provade jag vikterna. Jjag hade tänkt springa milen idag. Och det gjorde jag. Tänk jag sprang milen på Rocklunda för första ggn, jag som alltid har velat svänga av vänster mot milspåret när jag sprungit femman och idag gjorde jag äntligen det! :) Så jag sprang alltså milen i rocklundaspåret MED vikter runt anklarna. Kan ju tala om att det är rätt jobbigt, men det gick bra, jag sprang hela vägen. 67 minuter tog det vilket jag är stolt över. Galet att jag sprang EN MIL MED VIKTER! Och i spåret som dessutom är dubbelt så jobbigt som att springa plant. Men får se vad jag bloggar om imorn.... hehe träningsvärk kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0