Regn = Film


Den här helgen har bjudit på lite filmer och här kommer omdömena

The Holiday: Jag säger bara en sak, kan man vara snyggare än Jude Law! Lugn Fredagkväll, men med honom som sällskap kunde det knappast bli bättre. Har sett flera ggr men det är ju inte så att jag tröttnar på att se på honom :P Satan i gatan vilken läckerbit!!!

Heartbrakers: Lättsam och okej. Funkar att se en regnig söndag.

Bridget Jones 2:an: Mysig och lättsam, precis vad jag önskade också en regnig söndag.

Fantastic Mr.Fox: Inte mitt val av film, och inte heller min typ av film...

Snabba Cash: Lite besviken. Den saknade poäng i slutet.

Percy Jackson and the lightening thief: Bra film! Rekomenderas.


Filmer på önskelistan är:
- Taken
- Trollkarens lärling
- Bröderna Karlsson
- Inception

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0