Rosa bara för att det var tjejmodell!

Försökte mig på löpning idag på dagen, men jag trodde jag skulle få värmeslag. Blev bara femman på Rocklunda. Jättejobbigt var det ändå, aldeles för varmt, verkligen! Sen var det mat och iväg till Orresta GK. Innan så svängde jag in på Stadium för jag behövde både golfhandske och peggar. Och då upptäcker jag att dom som jag haft förut just nu har "uppgraderats" och blivit ROSA! Bara för att det är kvinnohandske så ska dom väl för f*n inte vara ROSA, eller i varje fall inte BARA finnas i rosa!!! Dååååligt tycker jag. Nästan det första jag göra också är att råka dra lite för hårt i den så det blev en stor reva i den. Bra jobbat Helena!



Jag gick iallafall runt på 35 poäng så det får duga, det är ju iallafall på mitt handicap som jag ska ligga. Fick till några riktigt bra slag! (Dom dåliga kommer jag inte ihåg :P) Tack Per för en bra kväll! Och tack molnen för att dom makade på sig så att vi fick fin sommarkväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0