Tablett och åter sängen

Nu är jag uppe för tidigt. Men jag är bara uppe för att få i mig lite macka och vätska och tusen vääääärktabletter!!!! Aj va ont det gör. Jag kan inte sova, så fort jag rör en fena så vaknar jag för att det gör ont. Inte kul. Känns som köttätande bakterier som frossar på mina muskler och sprutar in gift som gör att det bränner i hela skuldran. Det värsta är att liggande position är den som är värst, då gör det som ondast, men jag kan ju inte somna ståendes, så det är ju ett probmem... hmm... nä nu är tabletter tagna. Försöka sova igen. Får inte sova för länge dock. Måste till systemet innan dom stänger... Eller om nån ska dit, köp cider åt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0