Uppsala igår och fint väder idag =)


Igår var jag som sagt till Uppsala och spelade lite golf med Tobbe och Tomas. Det gick inte så värstans bra, men det va kul ändå. Sen var vi ut och käkade och satte oss på en pub med trubadur. Mycket trevligt!!

Sen så körde jag hem rätt tidigt idag och så la jag mig i solen ute på Björnön. Så himla skönt att få känna lite värme och sol! På kvällen blev det lite engångsgrillning och sen film hemma hos Bastian. Vi såg "en jag glömt namnet på:(" och Transformers. Hade inte sett transformers förut. Asbra va den ju!!! 5 stjärnor får den av mig. Nu ska jag sova, får se vad morgondagen bjuder på =)

Min mage kurrar... hmm, jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0