Varje minut är tid du har till ditt förfogande


Joggrunda idag med :) Idag blev det bara 5km, men på helt okej tid så det va bra. Jag är rätt duktig på att hinna med och hitta på mycket i veckorna o jag får berömma mig själv. På fyra dagar har jag hunnit med fika med vänner, hälsa på mamma och pappa, två filmkvällar hos kompis, tre dagars träning. Ja, jag är på jobbet 9 timmar om dagen varje dag, men jag vill kunna utnyttja alla dagar så därför tycker jag om att hitta på mycket. Att bara leva för helger och semester är ju så dumt!! Visst blir det lite sena kvällar, men man får ju sova vissa helgdagar ibland. Sömn är överskattat :) Det finns så mycket tid att hitta som så många inte utnyttjar tycker jag, som används som transportsträckor till något annat. Men det är ju också en vana att göra mycket. Jag gillar att leva så iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0