2010 Sum up

När vi vände blad från 2009  önskade jag mig ett 2010 av lugn och stabilitet. 2009 var turbulent och känslosamt och en bergodalbana mellan gott och ont. Det var ett väldigt bra år och jag hängde med i allt som hände runt mig med glädje. Det var tvära kast mellan jättemycket skratt och glädje och sedan mycket ajaj som spetsar i hjärtat och magen.

2010 har jag bearbetat mig själv som person. Jag har jobbat upp en starkare självkänsla och trygghet i mig själv. Jag kommer ihåg nu att jag faktiskt höll mitt nyårslöfte väldigt bra också. Har för mig att mitt nyårslöfte inför 2010 var att ta hand om mig själv, lyssna på vad jag vill och sätta mer värde på mig själv och min vilja. Jag har alltid varit en positiv människa som har skrattat mycket, men jag har haft svårt att hantera hur andra människors negativa energi har påverkat mig. Eller människors åsikter öht. Jag är också stolt över att jag har tagit hjälp utifrån också för det betyder att jag satte värde på mitt eget välbefinnande.

Även fysisiskt har detta varit ett bra år för mig. Jag har alltid tränat lite sådär till och från men 2010 har varit ett avstamp för fysiskt välbefinnande. I februari började jag löpträna ordentligt, verkligen från början, 2 min åt gången. Jag har verkligen börjat älska att springa, det är bra för både kropp och själ. Jag sprang tjejmilen. Jag spelade lite golf och sänkte mitt handicap lite. Sedan började jag på gym och tränade upp min onda axel och resten styrka för hela kroppen. Och trots att det är det fysiska så har träningen ändå gett mer utdelning mentalt och själsligt än fysisk förändring.

Innan 2010 hade jag trasig själ och trasig kropp och när vi nu går in i 2011 är min mentala styrka och min kropp bättre tränad än någonsin.
2010 har gett mig en positiv syn på livet och styrka i att inte låta andra trycka ner den på samma sätt som förut. Jag bestämmer jag mig varje dag för att vara positiv och är det inte bara till synes utan genom hela kroppen. Jag vill tacka 2010 för allt gott det har haft med sig till mig. Jag har egentligen bara jobbat, tränat och tagit hand om mig själv, men det är precis vad jag har behövt! Jag älskar mitt liv och jag älskar mig själv! Tack!

Sen vill jag tacka alla underbara kära vänner som har funnits i mitt år 2010, gamla som nya! Ni sätter guldkant på mitt liv och jag hoppas att ni vill följa med mig in i 2011!! Jag älskar er!!


Massa kort och egopics men så är det ju när jag ska beskriva MITT 2010. Nåt kort från nästan alla album jag har från 2010. Det blev visst några. Och nu när jag kikar igenom så kanske detta år inte alls var så lugnt och stilla som jag tycker att det var. Var ju en hel del partaj också!! :P Mitt år har varit underbart!!! Tack alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0