Bästa beslutet!! =)

Jag har känt mig trött och sliten och så stressad över allt jag vill och bör göra länge nu så i fredags frågade jag chefen om jag kunde få vara ledig idag och det fick jag. Så tro det eller ej så är jag faktiskt LEDIG!!!! :D En måndag, bara sådär! Första gången på två år (om man inte räknar med 3 veckors sommarsem) Helt sjukt.... konstigt känns det! Men förjävla skönt. Är nästan emotionell här hemma just nu för att det är så skönt att bara få sitta och äta frukost i lugn och ro och känna att jag får tid att andas! Sånt jävla bra beslut var det. Och eftersom jag har 3 veckors semester kvar att ta ut för iår så känns det som att det är dags att vara ledig lite. Så idag har jag bestämt att jag ska göra julgodis. MASSOR!! :D Men först ska jag ut till Mediamarkt en sväng, och sen åka och handla så jag har nåt att baka av. Det blir ingen vilodag, men det var inte tänkt. Den här dagen är till för att jag ska hinna med mitt liv! :D Och det känns så gött!!!!!!!

Puss puss puss puss puss puss

Kommentarer
Postat av: Salisen

MEN HAALLLÅÅÅÅÅÅ!!!! VAD HAR DU KÖÖPT FÖR KAMEERA DÅÅÅ???!! Man måste berätta sånt på en gång ju ;P

2010-12-13 @ 23:01:57
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0