Bitter - ett fult ord

Jag hatar verkligen ordet bitter. Alla använder det hela tiden och så fort man är lite nere så är man typ bitter. Bitter för mig är när man bestämt sig för att vara sur och ovillig att bli glad typ. Idag tycker jag bara att livet suger. Jag tyckte inte det när jag vaknade så jag är inte bitter, men just nu är jag inte så uppåt. Jag känner mig ensam. Känns som att jag inte har några vänner. Iallafall inga vänner som vill göra samma saker som mig. Det begär jag inte heller men jag tycker det är tråkigt. Jag är singel och vill ut och träffa folk och mina vänner är inte lika dana, eller har massa att göra på sitt håll. Det gör att det ibland är jävligt tråkigt att vara singel. Om man har pojkvän, då kan man iallafall alltid hitta på nåt med sin partner förhoppningsvis. Och det är ju det som alla verkar göra. Jag har lust att krypa in i en liten kartong och gömma mig för omvärlden. Jag ser mig själv annars som rätt positiv och är inte bang för att hitta på nya saker och göra livet roligt men ibland undrar jag om jag är ensam om det. Jag har så mycket energi och vill så mycket, men tröttsamt när det slås ner. Jag har drömt nu två nätter i rad att ingen tycker om mig och ingen har tid för mig eller vill hitta på saker med mig och just nu känns det inte så långt ifrån verkligheten...

tala om för mig hur jag ska vara en bra vän..
tala om för mig hur jag ska vara en bra flickvän...
Vad gör jag för fel?

jag kan vrida ut och in på mig själv, men jag vill faktiskt ha något tillbaka också ibland...

hej skokartongen =)

Jag önskar att mitt ben kunde vara bra nu så jag kunde ut och springa en mil eller så så jag mådde bättre sen, men det kan jag inte, så jag vet inte hur jag ska bli av med energin, och det är frustrerande. Jag vill leka, jag vill träffa folk, jag vill ha kul!

Skit också!

Jag vill inte att ni kommenterar detta inlägg, jag vill bara få spy ur mig lite... =)


Kommentarer
Postat av: Stora L

Ingen kommentar.

2010-12-03 @ 17:20:23
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Emma

<3 hjärtat <3

2010-12-03 @ 19:32:44
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Odinlily

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-01-04 @ 08:50:07
URL: http://odinlily.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0