dagen före sista dagen detta året

Idag var det många format på jobbet, men som tur är så var det inte många där som kunde ringa och hålla på, det var bra :) Kvällen spenderades med mitt gamla gäng, kul att se alla samlade igen:) Dock missade jag myskväll hos Emma!:( Jag var till apoteket två gånger för att köpa nåt till halsen min. Funderar på om jag kanske har halsfluss. Fast en rätt lindrig variant för så ont gör det inte. Och det är ju ingen idé att kontakta nån läkare eftersom man ändå inte får nåt för det så det är bara att härda ut:) Imorgon förmiddag ska jag göra skagenröra, MUMS!!! Kanske skulle fixa ordning den innan frukost så man får provsmaka lite :P Nu är det dags för att sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0