Det var onsdag idag väl?! :)


Jag blev tillfrågad att baka lussebullar till två jobbarkompisar idag som dom gärna betalade för. Ska tänka på det lite om jag känner att jag har tiden till det, för då gör jag ju gärna det, vill hjälpa:) Borde hinna i helgen. Sen ska jag göra lite julgodis tänkte jag. Har knäck nu men dom är snart slut. Så jäkla gott med knäck! det är ju nästan som en drog! Jag blir helt beroende!

Hmm, å så har jag fått en typisk Helenaidé. Liten skala Helena, LITEN skala isf!!!

Var och tränade idag och på vägen dit fick jag till en jävla sladd när jag skulle ut på norrleden, trode nosen skulle hoppa ner i diket, men jag lyckades häva sladden. Då först upptäckte jag att det kanske är lite halt ute ja :P Hihi, jag blev så förvånad när det bara släppte och bilen liksom började till att snurra. Fast den han inte snurra den var bara på väg innan jag hann rädda. Men arslet gick nästan om mig:P

Härligt väder nu tycker jag!!! :D Så härligt! Nu har jag köpt motorvämare till min lilla bil också så nu är den och miljön lite gladare. Fast i måndags när jag skulle ta bilen. Lite senare än vad den var tidsinställd på så var det frost på insidan av rutan, det var mindre kul. Att försöka skrapa insidan är inte så lätt och dessutom blir det "snö" i hela bilen när man skrapar. Nog om det! Nu ska jag sooooova :D

Puss puss puss puss :*

Kommentarer
Postat av: Stora L

Vilken häääärlig bild!



Vad är det för idé du har nu? Ska du bli bagare?

2010-12-02 @ 07:21:08
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0