Dumma henne!

På gymmet mitt finns det typ 5 killar som ser bra ut. Iallafall såna där som man ser :) Hur som hellst så går två av dom med varsin blondin runt sig och det gillar jag inte alls. Båda tjejjerna är jättesöta. Ena är faktiskt riktigt snygg. Alltid så piffig när hon kommer dit. Och så har hon stora bröst också som hon retar mig med och med det menar jag alltså att när jag ser henne så retar det mig att hon har fina tuttar! Måste man alltså skaffa sig fake-tuttar och blondera sig för att lyckas här i livet??? Ska sova på saken....

Kommentarer
Postat av: Emma

Iallafall blond! It's the shiiiiiit=)

2010-12-07 @ 18:17:24
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Stora L

NEJ NEJ NEJ! Dem har bara kommit på att det är på gymmet man hittar schyssta killar utan att behöva trängas med drägg på korgen som spiller öl på en.



Du verkar ju ha kommit på samma sak, så du är ju ett steg närmre att hitta en godbit! :)

2010-12-08 @ 21:30:32
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0