Natti natti =)


Idag skippade jag träningen för att jag skulle få andas lite. Eller, det var så att jag hade dammsugit färdigt och så när klockan var åtta och då insåg jag att det skulle bli väldigt stressigt. Så jag tänkte sola istället. Jag lägger mig i solariet (typ kvart i nio) Efter typ fyra minuter slog den av. Jag tänkte att den kanske automastiskt slog av eftersom sista tiden går ut nio. Hmm... sen kommer jag hem och ska sätta mig i soffan en liten stund och då är det bara myrornas krig på tv:n... Nåt har hänt... ringde mamma och hörde om dom också hade myro och det hade dom så det var väl nå fel på nätet. Tji fick jag för att jag skippade träning och istället tänkte sola och mysa lite i soffan... Visste att man inte skulle slappa =) Träna träna träna! Det är grejer det! :D

Ni får en liten godnattbild på min fina julstjärna också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0