Inte helt kry

Idag skippade jag träningen för jag börjar känna mig inte helt okej i halsen. Så jag ska se imorn om det är för att jag är typ helt off idag eller om det är en förkylning på G. Inte så jättekonstigt heller iofs med tanke på att jag gick hem från stan i lördags. Typ askallt och jag hade ju bara klänning på mig. Å jacka förståss... så man får väl se om man klarar sig :) Idag har varit en konstig dag. Satt på bussen i morse och tårar bara började rinna på kinderna en efter en... då ringde jag till mamma och frågade vad det var för fel på mig som bara började gråta. Det slutade liksom inte. Jag var inte ens ledsen, det var bara en tryckande känsla liksom. Och jag har typ varit lite så hela dagen, extra känslig. Jag kan inte annat än se det lite som sundhetstecken. Jag har haft väldigt svårt att känna saker eller bli ledsen på ett par år. Kan vara för mina tårar var slut efter några år av lite för mycket tårar :P Nu ska jag gå och lägga mig, kommer nog slockna på tre röda!

Jonas! Snälla var rädd om dig! Jag gillar inte när du är med om explosioner med batterisyra! Var försiktig snälla snälla  vännen!!!

Kommentarer
Postat av: Salisen

Skickar massa stärkande kramar genom cyber rymden <3

2010-12-28 @ 12:35:13
URL: http://salisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0