Jobba och träna!

Idag blev det jobb och träning! Å va jag inte var ett dugg sugen på att träna idag, men jag tog mig dit iallafall och väl där så försvann all känsla att jag inte vile träna :) Skönt pass! Men nu är jag trött. För lite sömn denna vecka så jag ska försöka sova snart så jag får nån timma mer iallafall. Dom blev väldigt glada på jobbet för pralinerna och det var så roligt att höra att dom tyckte om dom och att dom blev glada :) Det värmer. Det var flera som tittade på mig och frågade "har DU gjort dom?" Som att jag skulle ha köpt dom och sagt att dom var egengjorda :P

Igår var jag väldigt ärlig mot en person och talade om att vi inte ville samma saker. Hoppas personen förstod. Lite synd på ett sätt men bättre så här :) Vet ni, om en vecka idag är det vaka :) Myyyyyys!

Massa varma nattinattikramar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0