Juldagen - inte så festligt som man önskade

Jag känner egentligen inte alls för att blogga. Jag känner mig tom. På eftermiddagen började jag bli jättekänslig för allt så jag var hemma hos mamma och pappa och pratade med dom. Jag ser fortfarande min kompis helt blodig framför mig. Igår var jag nog mest chockad och man kände sig maktlös. Idag har jag lätt till tårar och tycker att livet är orättvist. Jag blir rädd och ledsen när det händer mina vänner något dåligt. Låt mina vänner vara!!! Era dumma jävlar!! Sitter just nu och gråter, fast det inte är ett dugg synd om mig. Jag tycker det är jobbigt och bryr mig bara. Efter ha fått ett glas i ansiktet på krogen igår och sytt 70 stygn inatt, i ansiktet, så är jag glad att ögonen klarade sig iallafall. Jag litar på att han blivit väl omhändertagen!

Så jävla onödigt... Mina tankar går till dig!

Ta hand de ni tycker om...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är okej att vara ledsen fast att man inte själv är utsatt! Jag var lika när jag var med om allt med Sanna! Jag var bara cm ifrån att det avr jag som hade fått pucken i ögat! Jag var med på allt! Såg allt hennes blod forsade ner från ansiktet! Höll bort håret när hon spydde, läste sagor för henne i väntrummet på akuten, höll henne sällskap när hon blev sydd och stod där stark när min fina vän var svag! Dagen efter var det jag som var den svaga och mådde dåligt! Jag hade blivit vittne när min bästa vän fick en puck i ögat och tappade synen! Men det är okej att vara den svaga ibland! Det är när man är svag man kan byggas upp och bli ännu starkare än vad man var innan! Och han kommer klara sig galant! han är en stark kille med många nära sig så han kommer resa sig igen och må bra! jag har sett de! Sanna må vara halvt blind men stark som fan!



När du är ledsen visar det bara att du är en UNDERBAR vän!

2010-12-26 @ 21:57:57
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Helena

Egentligen är jag inte orolig för att han inte kommer repa sig och så, för det gör han ju. Jag är nog mest ledsen för hur andra kan vara så dumma och oansvarsfulla att man kan göra så ogenomtänkta saker som ärrar en annan människa för livet. DET gör mig ledsen.



Sen så är det mycket annat nu också som inte har med det här att göra egentligen som kommer upp. Det händer liksom dåliga saker ändå i livet som man inte kan rå för, som sjukdomar, plötsliga dödsfall och så, så att avsiktligt skada en annan människa känns då otroligt onödigt när det räcker gott och väl med de saker som man inte kan rå för!

2010-12-26 @ 22:59:15
URL: http://ljuvahelena.blogg.se/
Postat av: Stora L

Ojoj Helena, låter som om din juldag inte var så festlig alls... Kaotiskt. Hoppas din vän mår ok ändå.

2010-12-27 @ 14:11:05
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hoppas han vet att jag saknar honom jämt! och att han vet att jag vill åka till honom!

2010-12-27 @ 17:30:21
URL: http://psajk0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0