Klipp klipp

Jag har lite ångest. Jag ska klippa mig idag. Men jag vet egentligen inte om jag vill. Jag tycker ju att mitt hår är bra längd nu, men känner att det är dags. Å så tänkte jag att man kanske skulle bli lite fräsh i skallen nu innan jul och nyår. Å så måste jag verkligen färga håret för det är sån utväxt. Men jag hittar inte min färg som jag brukar ha... :( Så jag har köpt en annan och den drar jag mig för att ha i... tänk om det blir jättefult. Men jag hoppas på att klippningen blir bra och att färgen också blir bra. Skönt att fräsha till sig lite, men som alltid så blir det ju lite ovant även om man bara klipper 1cm. ååååh! Vill inte!

Kommentarer
Postat av: Stora L

Efter att jag klippte mig i september kände jag nästan inte igen mig själv, även om jag bara klippte ca 7 cm. Blev galet på något vis. Nu känns det hela mycket bättre...



Hur blev klippningen?

2010-12-12 @ 19:13:14
URL: http://lillasvartaboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0