LUFT!

Rostad macka, banan och coca cola. Man skulle kunna tro att jag är magsjuk :P hihi I morse fanns inget hemma, jag mådde illa också men inte tillräckligt. Och så hade jag ingen mjölk så jag kunde göra te, och ingen cola :( Så jag gick hem till mamma och pappa och kikade i deras kyl och jag HITTADE EN COLA :D Å så jäkla gött det var med LUFT!! När jag kom hem öppnade jag balkongdörren och stod typ på balkongen... för det fanns det LUFT. Vem fan har tagit all luft?!! Å nu sitter jag och skakar och fryser. :P Jobbigt jobbigt. Tror jag är sjuk... Haha eller så har jag en fläng av det där berömda bakissyndromet :P

Gårdagen var jättekul! Först jättetrevligt hemma hos Sara med tjejorna :) God mat och goaste sällskapet! Sen kom Jonas och hämtade mig och vi åkte till Calle. Sen tog vi oss till BMB.

Jag träffade på en gammal jobbarkompis där som jag pratade med jättelänge. Han strödde fantastiska komplimanger över mig så jag blev alldeles generad. Men det var myisgt att höra, mår man lite bra av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0