mööööööte och suuuuuuura


Igår gjorde jag 8 timmars jobb på 4. Satt i möte 10-15 vilket betyder att jag fick hinna med allt jag skulle hinna innan och efter det. Dagen blev jättekonstig. Men det var roligt. Sitter med i samverkansgruppen det är en representant från varje tidning och ett par från produktion och jag är representant från formatsidan. Jag tycker ju att sånt här är jättekul och vill göra mer sånt! Utvecklingsbitar är det som driver mig!

När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och åkte till Sura och hälsade på goa Olle och Emelie. Så länge sen jag träffade dom nu. Det var för övrigt otroligt fint där borta. Som att åka ut till landet. Massa snå snötäckta hus. Det gillar jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0